2013

Hej på er, hoppas att ni har haft en bra julhelg och så, det har jag!
Ville också passa på att önska er gott nytt år! Hoppas eran kväll/natt blir hur grym som helst och att ni får en bra start på 2013.
 
Förresten! snart så är min nya blogg klar, kommer såklart att länka den här då.
 
 
 

En ny start

Hej på er sötnosar!
Den senaste tiden har jag inte haft en sån stor blogglust, har inte haft så mycket att skiva, inspirationen har varit borta, ni vet. 
Så därför kände jag att jag behöver en nystart, en ny blogg. Har lite grejer kvar att fixa, men förhoppningsvis är den nya bloggen klar innan skolan startar, alltså i början av 2013.
 
önskar att det var det här jag möttes av när jag kollade ut genom fönstret, men tyvärr inte.
 
Julkramar.

May all your christmases be white though mine are blue.

Julafton närmar sig alldeles för fort, känns både kul och lite jobbigt.
Har knappt hunnit köpa några julklappar och julkänslan är svag, tyvärr. Brukar vanligtvis vara väldigt pepp på julen, men inte i år.
 
Orkar inte vänta tills på fredag, snälla jullov, kom!
 
 

Två bästa vänner kan gå rakt åt varsitt håll.

Var som sagt i Stockholm i helgen.
Såg på Bounce föreställning av svansjön, så bra!!! (man fick dock inte filma eller fota).
Fyller förresten 15 idag..(som om någon bryr sig haha).
 

A warning sign, it came back to haunt me, and I realised that you were an island and I passed you by and you were an island to discover.

I helgen var jag återigen i min gamlagamla hemstad Stockholm.
Förlåt för att min blogg är så tråkig, men vet inte riktigt vad jag ska göra.
Funderar på att börja om, men det känns meningslöst.
 
 

You could be all that you want to, but you can't make someone want you.

Här kommer en film som jag klippt ihop från förra helgens resa till Stockhom.
Hoppas ni tycker om den, trots en del skakighet and so on (första filmen jag gjort så döm ej).
  
ps. se gärna i HD!