Det spelar ingen roll vad som sker, om vi står kvar här när himlen faller ner. Om vi sakta bara tynar bort, för jag skulle aldrig nånsin byta dig mot nåt.

Fotografier från Ukraina.
 
Detta var några av dom sakerna vi gjorde på kvällarna i Yalta; gick runt på tivolit nere vid hamnen, satt på café och åt världens godaste kokosglass(!!), gick lite mer och satt på våran terass tills sent på nätterna och bara spelade gitarr, åt chips, skrattade och tittade på den vackra solnedgången.
 
Underbart.
 
Rubriklåt: "När himlen faller ner"- Lilla Sällskapet

Akvarell och blyerts.

För ett tag sen fick jag en kommentar om att jag skulle lägga ut några bilder på mina akvarellmålningar. 
 
So here you go, några instagrambilder:
 
 
Ett blyertsporträtt av Frank Ocean(<3) och en massa akvarellmålningar.
 
johannies heter jag på instagram ifall någon skulle vilja följa.

I had a Pilot Jones. She took me high, then she took me home.

Bild från nattåget, på väg tillbaka till Kiev.
 
Just nu så bor jag i princip i min resväska, alltid på väg någonstans och jag älskar det. 
Hoppas ni har en bra sommar!!
 
PS. Ukrania var underbart!! knäppaste och roligaste semestern... bilder kommer!
 
Rubriklåt: "Pilot Jones"- Frank Ocean

På Sartres favorit café nära Champs-Élysées, sänkte du blicken och sa vi får se.

Modell: Märta
 
En bild som jag tog i juni, på ett café.
More to come...
 
Rubriklåt: "Café De Flore"- Markus Krunegård.
 

We spent some time together walking. Spent some time just talking, about who we were. You held my hand so very tightly, and told me what we could be dreaming of.

 
Modell: Agnes Å
 
Fler bilder från graffitiparken..
 
Rubriklåt: "Nothing like you and I" - The Perishers

I know they say the first love is the sweetest, but that first cut is the deepest. I tried to keep us together, you were busy keeping secrets.

Modell: Lina G
 
Far som sagt(skrivet) till Ukraina imorgon, så bloggen kanske inte kommer vara superuppdaterad. Men jag ska göra några tidsinställda inlägg så hörs vi när jag kommer hem om två veckor!
 
Rubriklåt: "Kareoke" - Drake