Mr Moon, maybe your time is coming, del II.

Modell: Lejla.
 
Såg att jag kommit med på blogg.se's framsida, tusen tack för alla fina kommentarer. Blir så glad!
 

Vi kanske ses, det finns en chans, på nån spårvagn någonstans.

Den här helgen har jag varit på besök i staden som Håkan sjunger om, Göteborg.
Nu har jag höstlov!!! lycka.
 
 

Mr Moon, maybe your time is coming, del I.

Eftersom att min vackra vän Lejla är otroligt fotogenisk så drog jag med henne ut idag för att ta några bilder. 
 
Modell: Lejla.
 
P.S fler kommer sen!!

Living in an empty world.

Jag längtar efter att ta riktiga bilder. Bilder som är mer än bara skrap på ytan. Bilder som berör. Men snart så. Ni får nöja er med fyra bilder från denna helg så länge.

 

 
Ps. blir lite ledsen över att ni blir färre.. kommentera gärna! inget är för litet eller för stort.

Fototävling hos happinessfoton!

Känner att det är väldigt många tävlingsinlägg just nu.. men jag tycker att det är så himla kul att tävla!
Temat är glädje och tävlingen hålls av Amanda. Man kan vinna ett close-up filter från Kamda och det här filtret skulle jag vilja ha ifall jag vann. Var med ni också!
 
Det här är mitt bidrag.

Anledningen till att jag valde just denna bild är för att den är på min brorsson Edvin. Han fyllde nyss fyra år och jag tror nog att ni sett bilder på honom, här på bloggen. Han betyder otroligt mycket för mig och ger mig så himla mycket glädje.

 

Ord kan nog inte beskriva hur lyckligt lottad jag är som har Edvin och Vera(min brorsdotter) i mitt liv. Jag längtar så efter att få se dem växa upp och hoppas att jag kommer kunna vara världens bästa faster år dem.♥

 
Kramar.

Säg mig att det finns något mer, mera än Ikeasoffans tystnad. Säg mig att vi har någon överraskning kvar.

 
Några bilder som jag inte visat på bloggen förut.
 
Det snöade här idag. 
Nuff said.

And the end comes too soon, like dreaming of angels, del 2.

Tack så otroligt mycket för alla kommentarer och nya läsare jag fått tack vare tävlingen! 
Hoppas att ni stannar!! Som ni kanske ser så har jag fixat en lite nyare design. Den är inte helt klar än men nästan. Håll ut!
 
Modell: Agnes Å.

herregud.

Trodde jag drömde när jag kollade fotogeniquees blogg idag. 
JAG GICK VIDARE!!!!!!!!!! Av 172 bidrag är jag en av de tio finalisterna, så himla overkligt!! 
såååååå glad!!!
 
 
Det skulle verkligen betyda så otroligt mycket ifall ni röstar på mig! Evigt tacksam.
Jag är nummer 9, klicka här för att rösta.
Puss på er fina!!

And the end comes too soon, like dreaming of angels, del I.

Här kommer den första delen med bilder från fotograferingen på kyrkogården.
 
Modell: Agnes Å.

Tävling hos fotogeniquee!

Jag är med och tävlar i en tävling hos den fina bloggen fotogeniquee. Temat är "en bild du är riktigt nöjd med" och detta är mitt biddrag:
 
 
Priserna är bland annat en valfri produkt från hemsidan Kamda och ifall jag vinner skulle jag vilja ha den här produkten, tror att jag skulle ha stor användning av ett regnskydd(sämst väder här i norrland). Sedan kan man också vinna presentkort på Sheinside! Tycker att ni borde vara med ni också!! klicka här för att komma till tävlingsinlägget.

Well I no longer hear the music when the lights go out, love goes cold in the shades of doubt. The strange fate in my mind is all too clear.

Några bilder som jag och Lejla tog ikväll.
 
Hoppas ni har en bra helg! kramar

Jag saknar dig.

Idag skulle min mormor fyllt år.
Trots att det har gått två år, trots att jag har slutat gråta mig själv till sömns varje natt så saknar jag henne fortfarande. Allting med henne, hon var den finaste männsikan jag någonsin träffat.
Mormor jag saknar dig så att det gör ont i hela kroppen.