All my love was down, in a frozen ground.

 

In my life, oh why do I give valuable time to people who don't care if I live or die?

Resultatet av gårdagens handfotografering.
 
 
Ni har blivit lite dåliga på att kommentera på sisitone.. är det något med bloggen som ni vill att jag ska ändra?

Novembermörkret.

Hej på er.
Det är inte konstigt att det nästan inte är några kvar här längre, förlåt för mitt dåliga bloggande.
Jag ska inte bortförklara mig med "att jag inte har hunnit", för tid har jag haft, men min ork och inspiration har varit som bortblåst.
 
(Åh, var på Mando Diaos skivsignering i dag. Dog litegrann för att jag fick tunghäfta när dom började prata med mig..)
 
 

Känns som ingenting finns kvar av allting jag en gång var, rädd att inte räcka till och bli ensam kvar.

Förlåt för att jag inte har skrivit något här på en hel vecka.
Mycket har hänt och allt känns bara så jobbigt just nu. Har ständig ångest och en växande klump i magen.  
Skolan, gymnasievalet och livet däremellan(som knappast existerar längre) tar upp all min energi. 
Det finns så mycket som jag skulle vilja göra, men inte har tid till.
 
 
Jag har i alla fall bestämt mig för att köpa ett nytt filmredigeringsprogram den här veckan.
Vill så gärna lära mig att göra fina och bra filmer!
 
Vi får se hur det går..  hade tänkt att lägga ut en film på mitt rum
(när det är färdigt, förmodligen inom en snar framtid).
Är det någon som ni skulle vilja se det? Kommentera mer än gärna!
 
Vill också tacka dom som röstade på mig i Amandas fototävling, blev otroligt överraskad och glad när jag såg att jag vunnit!
 
Puss på er fina.