No one laughs at God when their airplane starts to uncontrollably shake. No one's laughing at God when they see the one they love hand in hand with someone else and they hope that they're mistaken.

Några bilder från helgen.
 
Länge sedan jag gjorde ett inlägg.. kände att det var dags. 
Jag har inte så himla mycket att berätta för er, förutom att jag är ledig imorgon(lycka).
Hoppas att eran helg har varit lika fin som min.
 
Förresten! Tusen tack för alla otroligt fina kommentarer som trillat in på senaste tiden! Uppskattar verkligen varenda en. Ta hand om er.

Every little hair knows your name.

Modeller: Lejla H & Agnes Å.
 
Jag har ju liksom inte berättat så himla mycket om mig själv, så jag tänkte att några fina låtar som jag lyssnar på ofta ska få representera mig. tills vidare i allafall. 
 
lyssna, lyssna, lyssna, lyssna , lyssna och lyssna.

Hälsa Norrland att jag längtar men, jag längtar men jag har ett nytt hem. Du säger att det är tufft att va tjej, att du inte vet om dom gillar dig, eller om du bara fyller nån kvot. Är det nåt bra jag gjort? Idioter, varför finns det inga kvoter för idioter?

Modell: Lejla H
 
Ikväll begraver jag mig själv med alla tusentals läxor, prov och presentationer som vi har. Längtar tills skolan är över och det riktiga livet börjar. Typ.
Jaja, snart är det höstlov iallafall.
Massa kramar!
 
P.S allt designtjafs håller på att lösa sig tack vare bästa Emma, tusentusentack!!

Tell me bout your dreams and where your mind goes.




Modell: Vanja L / assistent: Lina G
 
Fyra bilder från igår.

That morning the sea was mad and I mean it. Waves as big as he'd seen it, deep in his dreams at home. From dry land, he rolled it over to wet sand. Closed the hatch up with one hand, and pedaled off alone.

Modeller: Lejla och Agnes
 
Jag har förälskat mig i svartvita bilder igen. 
Förlåt för att jag varit lite frånvarnade, livet kom emellan.
 
Hoppas att allt är bra med er!