No one laughs at God when their airplane starts to uncontrollably shake. No one's laughing at God when they see the one they love hand in hand with someone else and they hope that they're mistaken.

Några bilder från helgen.
 
Länge sedan jag gjorde ett inlägg.. kände att det var dags. 
Jag har inte så himla mycket att berätta för er, förutom att jag är ledig imorgon(lycka).
Hoppas att eran helg har varit lika fin som min.
 
Förresten! Tusen tack för alla otroligt fina kommentarer som trillat in på senaste tiden! Uppskattar verkligen varenda en. Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Arnold

Jättefina bilder!

Svar: hahah lejla ditt tard
Johanna

2012-09-30 @ 22:02:49
Postat av: Lejla

Nej men seriöst, asfina bilder som vanligt!

Svar: Tack Arnold, det värmer.loveu2.
Johanna

2012-09-30 @ 22:05:13
Postat av: Signe

åh så söta så gulleplutts

2012-09-30 @ 22:21:31
URL: http://www.onlysigne.blogg.se
Postat av: - Linnea -

Vad använder du för kamera ? :D

2012-10-06 @ 12:00:42
URL: http://phics.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback