You know my paper heart, the one I filled with pencil marks. I think I might've gone and inked you in.


1. Mina senaste(och väldigt fula) akvarell målningar. 2. Ena sidan på min "nya" byrå. 3. Två vikta fåglar i torkad färg.
 
Skolan har börjat igen och jag orkar verkligen inte.
 

En stilla afton när vinden var ljum, tog jag gitarren, försvann från mitt rum. Vi ville vara tillsammans ett tag, Gubben i månen, gitarren och jag.

 
Bilder från denna helg då jag hängt med fina människor och varit på stugsista.
Hoppas eran helg varit lika bra!

Allt står still, här kommer ett hundår till.

Modell: Signe

And I could write it down or spread it all around. Get lost and then get found, or swallowed in the sea.

Modell: Lejla.
Igår så träffade jag min otroligt fina och saknade vän Lejla för en fotografering vid havet. Varmt var det!! Blev sjukt sugen på att hoppa i...
Hoppas ni gillar resultatet! 

I sense a runner in the garden. Although my judgements known to fail.

Idag hängde jag med lite underbara människor i parken, ungefär såhär såg det ut:
Sen drog några vidare till min lilla bakgård för att dricka saft, spela låtar från konfan och skratta.
Så himla fin dag!
Snart ska jag börja packa, för imorgon bär det av till Estocolmo.
Ha det fint så hörs vi!
 
Rubriklåt: "The gardener"- The Tallest Man On Earth.

Konfirmation

Jag vet inte ens vars jag ska börja. 
Det är liksom omöjligt att förklara, man måste varit där för att fatta. 
 
Dom senaste två veckorna har lätt varit de bästa i mitt liv.